dilluns, 1 d’agost del 2011

Nou escenari per Aquelarre del Fanzine Rolero d'Arcano 13

Penitenciagite!!!!! Conexia la plana Fanzine Rolero de Arcano13, pero admeto totalment la meva culpa per haberla descartat com a font de material per Aquelarre, no així per Arcana Mundi y RyF (que és amb aquesta referència que la vaig marcar als meus marcadors)

Per corretgir un error, el primer pas és admetre'l, i avui al veure l'actualització d' Antonio Polo al seu Rolequest vaig i em trobo amb que l'ambientació per Aquelarre per la guerra dels cent anys se m'havía escapat totalment.

I més ràbia encara m'ha fet al mirar-la una mica que no estava però que gens malament.

És per aixó que amb el cap cot i amb la vergonya per davant que us demano disculpes (als que segueixen el blog i als que han escrit/divulgat el material), un no pot pretendre mantenir un índex de material publicat d'Aquelarre un mica seriós si a un servidor se li escapen coses com aquesta.

Sense més us deixo l'enllaç de l'ambientació (en la mateixa entrada ho podeu trobar un pdf de l'article per descarregar-vos)

Aquest article quedarà afagit a la plana Ajudes II


Gràcies a l'Urox per aquest treball

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada