dimecres, 24 d’agost del 2011

Aquelarre 1º edició

Novament gracias a Pepe, he aconseguit un exemplar molt difícil d'aconseguir. La primera edició en castellà del joc. L'escaneig està fet per un tal John_Constantine. Tot i que hi ha alguna que altre nyafra en alguna de les planes, m'ha semblat que valia molt la pena que us del deixés aquí per qui li pogui interessar.
Per als nostàlgics sense remei com jo, que quan passem les planes de la nova edició no podem evitar comparar amb la primera edició, aquí el teniu.




Aquelarre 1º edició en castellà

3 comentaris:

  1. Tinc la sort de conservar-la encara, i amb la signatura del mateix Ricard. Un autèntic incunable!!!

    ResponElimina
  2. Quina enveja, jo al seu moment nomes vam aconseguir fotocopies, si que varem anar comprant els suplements y el primer manual original que vaig comprar va ser el de la segona edició de tapes negres..
    Tinc pendent el lilith y el villa y corte dels vells, y dels ultims els ars medica y ars carmina, la resta entre els companys i jo els tenim tots...

    ResponElimina
  3. D'aquests potser el Villa y Corte seria el millor, ja que el canvi en el joc i ambientació va ser molt interessant. De Lilith, el que més valia la pena va ser les regles per a exercits, tot i ser una mica confuses...
    Però crec que tota la primera edició és d'una qualitat de continguts i aventures insuperable, malgrat les millores de les altres edicions (sobretot per als jugadors Racionals)

    ResponElimina