diumenge, 14 d’agost del 2011

Dramatis Personae nº 7

Dramatis Personae, ja ha publicat el seu número 7.
Simpre ha estat una bona noticia la publicació de cada nou número d'aquest e-zine d'Aquelarre.
Però admito que aquest cop té un caràcter molt especial per mi, i és que en aquest número he aportat el meu granet de sorra en forma d'un módul que al final va ser acceptat a ser publicat per Jordi Calvo/Espinete.
És tot un orgull per mi que acceptessin publicar aquesta aventura, que és un clar exemple del que jo anomeno AKELARREDVANCED, si el llegiu, ho entendreu, entre tant material de tanta qüalitat. Jo ja li he fet una ullada al nou número i no té desperdici. Però no penso spoilejar... XDDD
A descarregar i llegir, i disfrutar...

Dramatis Personae nº 7

Un altre dels que han participat(en molt més que no pas jo, tot sigui dit... XDD) ha estat el meu admirat Juan Pablo Fernández, i al seu blog podreu trobar una entrada detallant el contingut d'aquest nou número del Dramatis Personae.


En breu, penjaré la meva propia versió REDUX del módul que m'han publicat amb els agraïments corresponenets, que he vist que a l'Espinete se li han caigut durant la maquetació.





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada