dilluns, 29 d’agost del 2011

AMADEO

Avui és un d'aquells dies que m'agrada especialment postejar una nova entrada al blog.


El motiu és que ja fa temps vaig conseguir contactar, una mica de rebot, amb en Jordi ·"Beorn" Martin

A conseqüencia d'aquell contacte, ens hem creuat varis emails en varies ocasions, amb un molt bon tracte per la seva part, i a més a més em va acabar enviant un document de word en el que hi tenia l'original que va fer servir per publicar un dels Rolatos de Crom: AMADEO. El doc estava sense maquetar i amb l'autorització de Jordi l'he maquetat a la meva versió REDUX, que és com habitualment presento els documents aquí al blog.

Però això no s'acaba aquí: parlant amb ell, m'he assabentat que està dins un projecte profesional de rol.

I encare hi ha més: Jordi ha accedit a escriure una resenya personal per presentar l'aventura i que us transcric desde el misatge que m'ha enviat:


"Hola, sóc Jordi Martín, tot i que molts em coneixeu més pel meu nick: Beorn. Amadeo va ser la meva primera obra diguem-ne professional, si és que se'n pot dir així. Al menys va ser la meva primera incursió en el món editorial dels jocs de rol.
Tot va començar en unes jornades de rol quan un grup d'amics vam decidir crear un col·lectiu per recolzar-nos els uns als altres i intentar introduir-nos en el món dels jocs de rol d'una forma professional. Sota la tutela de Ricard Ibáñez, en el grup s'hi podia trobar gent com Pedro J. Ramos o Pablo Palmier per citar-ne alguns components coneguts. Va ser un grup creat amb molta il·lusió que va començar a treballar en diversos projectes.

Mentre formava part d'aquest grup, Ricard ens va oferir la possibilitat d'escriure el que es convertirien en els rolatos: petites narracions acompanyades d'un mini mòdul que es vendrien en un format de butxaca per un preu econòmic. Dit i fet vaig veure aquesta proposta com una manera de veure publicada una obra meva, el somni de tot jugador de rol.

D'aquesta manera, junt amb el treball d'Antonio Santo, va néixer Amadeo.Val a dir que ja llavors coneixia a l'Antonio i la qualitat de les seves històries. I va ser precisament arrán d'una d'aquestes va sorgir la idea de crear el que es convertiria en el llibre que avui us porta l'Albert.

No es pot dir que sigui un gran mòdul, després de tot era el meu primer intent professional. Avui dia crec que la meva qualitat com a escriptor i com a creador a millorat força. És així com he arribat on sóc ara: col·laborant amb l'editorial NSR de forma activa on aviat publicaran la segona edició d'un dels meu jocs de rol, Reflejo. Podeu trobar més informació d'aquest joc al blog de l'editorial (http://www.nsrblog.com) així com algunes històries curtes que espero us permetin gaudir una bona estona.

Tan sols una recomanació a tots aquells que volen llençar-se al món professional dels jocs de rol: les editorials no mosseguen, atreviu-vos a presentar les vostres idees."

Jordi a més a més s'ha posat en contacte amb l'altre autor de Amadeo, es tracta d'Antonio Santo, el cual ha accedit amablament a que es publiqués l'aventura.
Només ha demanat, que si era posible, publiqués dos links seus, encara que no era imprescindible. I jo contesto, per descomptat que sí. Aquí teniu els links a Antonio Santo: el blog (www.elcallejondelangel.com) y la pàgina (www.antoniosanto.es)



Moltes gràcies Jordi, moltes gràcies Antonio i aquí teniu el link a:

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada