dilluns, 29 d’agost del 2011

Jerarquía Infernal

Després de caure del cel, es van reorganitzar...
Avui he rescatat una fulla que vaig fer per la meva campaña per que els meus jugadors i jo tinguessim clara la jerarquia infernal. En el moment que dispossi de temps l'actualitzaré a la nova edició del joc. Però com que em va ser tan útil, us la deixo aquí al blog.


Hi trobareu d'esquerra a dreta, Lucifer, els dimonis majors , els menors amb les hordes que comanden i els dimonis elementals que tenen sota el seu control.





A mi em permetia amb una ullada ràpida tenir ben clar qui era qui en un moment de la campaña en el que sortien molts dels subordinats i els seus dimonis elementals, i així no perdia temps mirant els apunts de la campanya ni el bestiari Rerum Demoni del manual





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada