dilluns, 22 d’agost del 2011

Guia Bàsica del Rol

Ja fa uns dies que vaig trobar a Partidas de Pepe una revista que feia anys que buscava sense resultats. De fet, fa uns mesos amb el propi Pepe ho vam comentar i em va dir que li semblava tenir-la o poder aconseguir un exemplar, que ja ho miraria. I aquí la tenim.

No té cap desperdici. Si et pares a mirar qui en firma els articles, resulta que gaire bé tots han prosperat en el Rol d'una manera o un altre, passant a formar part del grup que jo anomeno "pesos pessats", i sino ja em direu:
Ricard Ibañez, Miguel Aceytuno, Jordi Zamarreño, Francisco José Campos,  i aquests son els que jo vaig coneixer personalment al sopar de la llista que es va fer a Barna. Mai pensava que podria aprendre tant  en tan poc temps i a base de tantes anècdotes i fets que passaven entre bastidors de les editorials roleres.
Aquella nit vam saber ( en gran part gràcies a l'inagotable Jordi que va sotmetre a un interrogatori de grau 3 als qui es van deixar, i sense perdre mai el comriure) que era la firma CIA (Campos, Ibañez i Aceytuno), com es va viure desde dins el famós error del Arco-X per exemple. També va sortir a la llum la teoria del perque va caure Joc Internacional y altres fets com la gran quantitat de material i projectes en el tinter de molts d'ells. Però per sobre de tot es veia que tot i haver seguit camins dispars seguien disfrutant d'una ... "camadería"? no se si és la paraula idonea, però no en trobo cap altre millor.

Poc més puc dir sobre tots ells, tan sols em queda recomanar-vos la lectura d'aquesta petita joia del rol d'aquest país.

Sense més us deixo el link de la revista.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada