dilluns, 18 d’abril del 2011

Altres blogs em copien el material com si fos d'ells... increible....

Hi ha maneres i maneres de fer les coses..
En aquest blog sempre he demanat autorització de l'autor per penjar el material que un altre ha fet.
Ja me n'havien parlat i he vist tristament que es cert.
Hi ha un blog molt conegut on es pot trobar molt material de rol (segons les paraules que em van fer arribar, "tot d'estrankis") on han agafat els suplements regionals editats per Crom que va escriure Ricard Ibañez, i han actuat de manera una mica cutre al no fer-ne menció per enlloc, ni a l'autor, ni a aquest blog. Mira si ho fan malament que jo vaig penjar els pdf amb la coberta que tenia, i jo tenia el SEFARAD amb l'error de tipografia que va fer publicar el llibre amb SEFARAT a la portada i ho han penjat tal cual....
Per cert els cutres que copien material son els del blog Partidas de Pepe.
Gracies a tots ells per fer les coses com NO s'haurien de fer...

4 comentaris:

  1. Quizá, si escribieras en "cristiano"...

    ResponElimina
  2. Buenas, Albert!!
    Siento que te haya molestado el haber colgado tu material en el blog, sin hacer constar de quién era. Normalmente suelo poner el nombre del que ha subido el material, pero en multitud de ocasiones el post original se pierde en la maraña de la red. Dicho material lo comparto con los internautas, pero en ningún momento me atribuyo el mérito de haberlo escaneado. Y no copio los enlaces, sino que lo resubo, para que si algún enlace fuese borrado, dicho trabajo de escaneo no se perdiese.
    Sabiendo ya quién fue el escaneador original, no tengo reparo en añadir tu nombre y en agradecerte personalmente tu labor de escanear y compartir dicho material.
    Muchos escaneadores suelen añadir una etiqueta o un comentario al pdf, y de esa manera nadie tiene dudas sobre quién lo escaneó y lo difundió (yo suelo hacerlo a menudo con lo que escaneo).
    Y con respecto a lo de pedir autorización al autor original, pues va a ser que no. Mucho material del que encontrarás en el blog no respeta los derechos de autor, y me temo que si pidiese permiso, el 99% del material sería censurado.
    Un saludo, gracias por tu trabajo y disculpa las molestias ocasionadas.
    Pepe

    ResponElimina
  3. Al primer anònim: si vols parlar en cristià vés-te al Vaticà, aquí som ateus.

    Un apoyo desde la Fortaleza de Manpang a la lengua catalana ;)

    ResponElimina
  4. Comentaris fora de lloc no es publicaran. Perdoneu les molesties per l'activació d'obligació a identificar-se minimament als qui volguin postejar.

    ResponElimina