dimarts, 19 d’abril del 2011

Rectificació del post anterior

Després de la meva pataleta, Pepe (el del Blog de Partidas de Pepe) s'ha disculpat i ha referenciat els pdf dels suplements reconeixent l'autoria dels escanejos i posant un link al blog d'on han sortit (o sigui aquest)

Es per això que em retracto del que vaig escriure alegant a la cita :"RECTIFICAR ES DE SABIOS", no em considero sabi, però si el suficient com per veure que si un cop s'ha produït un error o malentès es rectifica, també s'ha de reconeixer. Per tant, gràcies a Pepe per la rectificació i per la meva part està convidat a fer servir tot el material que pogui trobar aquí per ampliar la seva llarga llista de descàrregues (possant que l'ha tret d'aquí).

1 comentari:

  1. Gracias!!
    Voy a subir en breve el módulo "Rincón", que no lo tenía, y llevaba tiempo buscándolo -qué bueno-.
    Y para cualquier material de mi blog que quieras postear, tienes total libertad de hacerlo (como los módulos Lilith, Danza Macabra y Rinascita, que son escaneos mios).
    Un saludo, y todo olvidado por mi parte también.
    Pepe

    ResponElimina