dijous, 7 d’abril del 2011

Primera Citació en Blogs de Referència

Tal i com caminaría Andrialfo ( per qui no ho sàpiga encare, es sol passejar en forma de un enorme Pavo multicolor) entremig dels seus dominis el Marquesat del bosc dels Suicides i tal i com es dirigiria a les seves 30 Legions d'Olocants i Silfs per ordenar atacar una comunitat de Mandragores amigues del nou poder a la terra, els "DRACS". Tinc l'orgull i el plaer d'anunciar-vos que per primera vegada han citat aquest blog en un dels meus Blogs de referència.

La Fortaleza de Manpang ha penjat en la seva Biblioteca el material que un servidor li va oferir. A La Fortaleza de Manpang hi ha una enorme secció dedicada a material relatiu a lectures o llibre-jocs autojugables (tria la teva aventura per exemple), d'aquells que gairabé tots en un moment o altre n'hem llegit. Es per aixó que li vaig fer arribar els tres mòduls que jo havia recopilat d'entre el material d'Aquelarre del que disposo. Es va possar en contacte amb mi i poc després els ha afegit a la seva biblioteca. La meva sorpresa ha estat la expressa referència a aquest blog que ha afegit a l'entrada d'actualització al seu Blog.

Novament agrair-l'hi jo a ell i no pas al revés, el fet que hagi mantingut la flama d'Aquelarre ven viva fins al fet d'arribar a publicar molt del material que s'ha fet servir de referència per millorar i ampliar la nova edició del manual. També és l'autor del mòdul autojugable que surt al nou manual.

És per tant de Justicia convidar-vos energicament a tots que coneixeu el seu material (ja està a la llista de descàrregues indicant la seva autoría) i que us doneu una volta per la seva plana de tant en tant per veure'n les seves novetats.

PD:  També és responsable de la traducció al llatí de les fitxes del Joc.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada