dissabte, 23 d’abril del 2011

Revista Lider

He tornat a comprobar com han desaparegut més llocs on hi havia bon material de rol i d'Aquelarre, concretament han caigut varis llocs on os podien trobar els escanejats de la Revista Lider, ara que jo sàpiga només es poden trobar al sinergiaderol.

Per tant he decidit agrupar dues planes meves que tinc una mica abandonades i fer-ne una de nova dedicada a les publicacions i revistes. De moment el Blogger no permet més de 9 planes adicionals a la principal i ja les tenia ocupades.




Aniré col.locant els numeros de la Revista Lider de les dos tirades, la vella ( 62 números editats) que és la que va desapareixer quan va caure Joc Internacional i la que va editar Pandora (11 números editats) Si en van publicar més jo no les tinc pas. Però les que tinc les possaré a dispossició de tots, seria una pena que es perdessin.

Els links els iré pujant per tongades de 10 en 10 números. Ara ja hi tinc possats els 10 primers, a mesura que els tingui penjats al servidor de descàrregues els iré linkant.

NOTA: Al tractar-se de revistes totalment desaparegudes i descatalogades, i que les seves editorials ja fa molts anys que no existeixen, no hi hauria d'haver problema amb possar els links, a més a més no hi ha traduccions (si no m'han informat malament) que fagin tornar els drets a la editorial original. Per tant aquí les teniu.

Els escanejos son fets per el Dr. Alban. Gràcies per la palissa d'escanejar totes les revistes.


Trobareu els links de les revistes AQUÍ

EDITAT PER ACTUALITZAR DADES:

Ja hi ha els links de descàrrega fins el nº 62 de la Revista Lider.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada