diumenge, 1 de novembre del 2015

Presentació de Ricard Ibáñez a la llibreria Gigamesh

Ahir, i tal i com ja havien anunciat, es va realitzar l'event de presentació de la darrera publicació de Ricard Ibáñez per Aquelarre.
En aquesta presentació Ricard ens va parlar de l'origen i la història (amb les seves habituals anécdotes que a tants ens deleiten) de la festa de la nit de Tots Sants, o Halloween com l'anomenen en terres iankis, i ens va explicar l'origen celta de la mateixa que té per nom el Samhain.

Durant l'explicació ja ens va advertir que tindriem algun moment especial com la realització de un conjur ( no a l'ús) que alguns a la xarxa ja han batejat com a " el momento velas"... jajaja...i que hi hauria alguna cosa per a tots els assistens i en particular per als adecuadament vestits per a l'ocasió.
Haig de confessar que vaig quedar sorprès per la quantitat d'assitens ( i per els que van venir disfreçats , també).
Vaig anar molt ben acompanyat a l'event i hi vaig poder trobar gent que ja coneixía (una abraçada a Karlos, Jordi i Pedro, als que cito per estricte ordre de trobada, desde aquí), vaig poder posar cara a gent que había tractat desde el teclat i la xarxa, i vaig tenir l'ocasió de coneixer gent nova ( alguns d'ells directament derivats per el propi Ricard).
En resum, la meva experiència de l'event va resultar ser molt bona.

Us deixo el video de la presentació que va emetre la llibreria Gigamesh per el seu canal de Youtube i fotos que han penjat alguns dels assistens al perfil del facebook de l'event.










Una salutació des de Girona

Albert Tarrés

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada