dissabte, 26 de març del 2011

Reconeixement a la Impressionant feina de l'ARCHIMAGO

A l'igual que vaig contactar amb Antonio Polo per aconseguir el permís de posar el link del suplement Villa y Corte. Un servidor va enviar un missatge a qui jo creia que és un gran recopilador de material d'Aquelarre... y davant la meva sorpresa he descobert que tot el material que ell tenia per descarregar al seu blog resulta que n'és l'autor. O sigui que procediré inmediatament a corretgir a la Biblioteca el links indicant-ne la seva autoría.

Resulta que a més a més sense entendre massa bé el català s'ha entretingut a mirar aquest blog i m'ha comentat que properament pensava fer una llista al seu blog sobre altres pàgines sobre Aquelarre i que quan la pugi al blog hi posarà la meva.

Per acabar indicaré que l'ARCHIMAGO (que és el nom que surt al perfil del seu blog- LA FORTALEZA DE MANPANG) no és altre que JUAN PABLO FERNÁNDEZ DEL RÍO, aquell a qui el meus Jugador de la present campanya han d'agraïr la multitud de taules i regles adicionals que utilitzem cada setmana per donar més vidilla a les partides.

2 comentaris:

  1. Además, Juan Pablo es uno de los principales colaboradores en la nueva edición... Es un monstruo, vamos... ;)

    ResponElimina
  2. He intentado demostrar mi mas sincero respeto y admiración por la tremenda labor que ha realizado con toda esta colección de articulos sobre todos esos temas.
    Una vez hecho esto me he llevado la grata sorpresa de ver tu comentario en mi Blog avalandole.
    Se agradece la atención prestada.

    ResponElimina