dimarts, 29 de març del 2011

FICHA D'UN MALSON PELS PJs

Una mostra del material AKELARREDVANCED. Els meus Pjs s'han vist embolicats entre dos passions meves juntes el rol d'Aquelarre i la meva afició a les pelis SCIFI.  Comprobeu la fitxa que us deixo a la pagina dels Personatges No Jugadors.

Us deixo la fitxa del que segurament està sient el pitjor malson al que s'han enfrontat els meus PJS a la campanya (deixant de banda els elements demoniacs/màgics) son uns grandissims cabrons que he adaptat del sistema Chaossium a Aquelarre i li he donat uns retocs per fer-los encare més fidels als de les pel.lícules.

Per Personatges durs i experimentats potser no sembla tan complicat, però us aseguro que en unes coves, on hi hagi el niu d'aquestes besties assessines i amb el grup de PJs explorant-les i sient atacats per uns quants d'aquests animalots haurieu de veure'ls les cares quan van comprobant de què son capaços realment els "mininos del Master" com es va atrevir a dir un que a vegades m'ha apodat DJ MAMÀ.....

Tal i com va dir algú: A veure qui s'atraveix a entrar-l'ho en melee...

1 comentari:

  1. Menos lobos!!!
    Que algú els ha anat a buscar cos a cos, ni melee ni parides!!
    ( Llastima que no tindra ocasio de tornar-ho a provar!!! ;-) )

    ResponElimina