diumenge, 15 de març de 2015

Presentació del Demanoletria en la Gigamesh - 25 Aniversari Aquelarre part I

El passat disabte dia 14 de març, es van iniciar els events del 25 aniversari del nostre joc demoníac medieval preferit.
Per una d'aquelles fatídiques lleis de Murphy no he pogut publicar la noticia d'aquest event, fet per que us demano disculpes. De totes formes, encare que sigui a toto passat us deixaré la nota publicada en la web de Nosolorol explicant aquest fet:
Si eres seguidor de los demonios de Aquelarre o te encanta perderte entre los tentáculos de Cthulhu, ¡te invitamos a reservar el 14 de marzo en tu agenda!. En Barcelona estaremos por la mañana en la librería Gigamesh (calle de Bailén 8) presentando Daemonolatreia, el nuevo suplemento de Aquelarre.

Presentación de Daemonolatreia en la librería Gigamesh

Comenzamos con fuerza las celebraciones de este 25 aniversario de Aquelarre y lo hacemos justo donde empezó todo: en la ciudad de Barcelona.
Se inician los actos de celebración de Aquelarre presentando su más reciente suplemento. Daemonolatreia es su nombre, y en su interior se encuentran páginas y páginas de material jugable dedicado a los demonios, incluyendo nuevas profesiones, aventuras y, claro está, conjuros.
La presentación será el 14 de marzo a partir de las 11:00 en la librería Gigamesh de Barcelona, que, como recordarán los aficionados de la ciudad, ahora se encuentra en la calle de Bailén número 8. Para hablarnos del suplemento y sus entresijos contaremos con la presencia de Ricard Ibáñez, creador del juego, y de Pedro J. Ramos, responsable de Calidad de la editorial, además de una proyección que ha elaborado el autor del suplemento, Miguel Ángel Ruiz, ante la imposibilidad de desplazarse a Barcelona ese día.
Tras escuchar curiosidades y anécdotas de Aquelarre y Daemonolatreia, sortearemos un póster de la portada del manual básico firmado por Ricard Ibañez entre todos los asistentes y, para terminar, se ofrecerán algunas partidas de este gran juego, para quien quiera disfrutar el resto de la mañana temática.


Per una altre banda, afegir que vaig ser convidat per la editorial per asistir a la presentació, i per fer de master si hi habia interesats en jugar una partida. Fet que encare fa que lamenti més el no poder asistir a la llibreria Gigamesh a aquest event.

Per la meva sorpresa, al facebook vaig veure un link per conectar un video en streaming en viu a la presentació, no se a qui hauria d'agrair aquesta iniciativa, pero va ser genial poder veure una part del que succeia mentres passava. Durant la projecció de Miguel Ángel Ruiz, hi ha un moment en el que sem cita directament al comentar una de les novetats editorials respecte als projectes de Nosolorol per al joc Aquelarre, cosa que francament em va deixar glaçat per lo que vaig sentir que deien, ja que no m'ho esperava per res.

He intentat pujar videos anteriorment desde vaires plataformes al blog, normalment amb mals resultats, de totes formes us deixaré un link o el propi video de la presentació.

Una salutació des de Girona

Albert Tarrés

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada