dissabte, 7 de març del 2015

Daemonolatreia y actualització del ïndex Analitic del joc

 Una salutació per a tots els que us passeu per aquí.
Ja fa massa que vaig publicar l'ultima entrada, un tema personal del que tampoc cal parlar-ne aquí em va fer aparcar tot el que no fos feina i la meva filla. Dit aixó, i habent pogut ja ordenar bastants dels meus assumptes, començo a trobar temps per lo lúdic i entre altres coses estic estudiant com reemprendre un projecte personal que ja porta massa temps en pausa i del que en un moment o un altre us en parlaré aquí. Per ara, i per ser honest amb la meva situació a dia d'avui, no puc dir res més.

Avui us porto una actualització de contingut amb la revisió del link del Índice Analytico de Aquelarre que elaborà Antonio Polo per tot lo que s'ha publicat en la 3º edició del joc.

El motiu de la revisió ha estat la publicació del nou suplement Daemonolatreia.

Us deixo aquí uns links sobre el tema

Desde la web de Nosolorol:

Daemonolatreia


Desde el blog de Antonio Polo

Indice Analytico de Aquelarre



Una salutació des de Girona

Albert Tarrés

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada