dilluns, 13 de gener del 2014

Neira Mami

Avui és un d'aquells dies en els que us porto alguna d'aquelles coses que m'agrada comentar per aquí.
Es tracta del treball d'una noia de Barcelona que m'ha sorprès molt gratament al descobrir-l'ho per casualitat al fer una recerca de les meves sobre material relaciontat amb Aquelarre.
Un cop descobert m'hi vaig possar en contacte i a continuació us deixaré la seva propia explicació sobre el seu treball.
Jo m'estic plantejant molt seriament enrregar-li'n us d'aquests....



A veure si us fa tanta gracia com a mi.

Aquí teniu les seves explicacions:
 

Mami Neria surgió entre necesidad y afición.
Siempre, desde pequeña, me ha gustado coser, cortar, pegar… crear en general. Antes de MAMI NERIA todas mis creaciones eran regalos que hacía para amigos y familiares, Ahora comparto mis creaciones con todos y para todos vosotros

me encanta coleccionar Dragones y dados. Me encanta la ciencia ficción y el cine de fantasía, jugar a rol largas o cortas campañas, en las que poder desconectar e interpretar a mis pjs

Me encanta crear y combinar telas, estampados, diseños... dejar la imaginacion volar y juntar mis dos grandes aficiones, la aguja y el rol

Hoy por hoy se quiero coser, crecer como costurera, hacer mejores patrones, conseguir mejores materiales…Ahora mismo seguir aprendiendo y creciendo como artesana y que esto no acabe nunca.

mi face
https://www.facebook.com/MamiNeriaCosturera

y mas albums

https://www.facebook.com/MamiNeriaCosturera?sk=photos_albums
Aquí os pongo alguna otra de sus creaciones ( de Aquelarre y de otros juegos tambien)
 
 
 
Espero que tingui molta sort amb aquesta iniciativa seva.
 
Una salutació des de Girona
 
Albert Tarrés

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada