dijous, 9 de gener del 2014

DEUS VULT

De Sevilla m'ha arrivat la novetat (a la cual m'encantaría poder donar un seguiment) que un grup anomenat El Dirigible, concretamente m'he escrit amb en Manu, que també está rera de Lo que diga el Master, que molts hem escoltat alguna vegada com a mínim.
Per la meva sorpresa, al contactar amb ell, savia de mi i d'aquest blog, cosa que (en ens enganyem...) em va entusiarmar... jajajajajaja.
em va comentar que dins l'assossiació ja porten unes cuantes partides d'Aquelarre i que els han anat tant bé que han decidit montar un grup de joc.
Fa un parell de setmanes ja tenien una dotzena de membres dins el grupo entre narradors i jugadors, cosa que no está gens malament la veritat, i probablement a dia d'avui ja en son més...
Intentaré estar atent a  veure com progressa aquest grupo de joc i m'agradaria que, amb la colaboració d'en Manu, poguer anar penjant al blog com va la partida, a veure si algú del grup s'anima a redactar
les partides.... tant de bó.


Us deixo aquí els links a la seva web per si a algú li interesa aquesta informació, no sigui cas que algú en pogui treure profit.





Una salutació des de Girona

Albert Tarrés

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada