dilluns, 11 de juliol del 2011

Rectificació d'una badada sense precedents dins AKELARREDVANCED

No tinc paraules per descriure com m'he quedat a l'adonar-me que tot i escriure el post ja fa temps, aquest no era a la llista de posts publicats com tampoc hi eren els links de descàrregues a les llistes en els llocs corresponents. He tardat tant en adonar-me'n que m'ha fet fins i tot vergonya.
Després de mirar que dimonis habia passat, resulta que els nostres amics del blogger no se si recordeu que enc van deixar uns dies sense accés als blogs, per descobrir passats els dies que havien recuperat copia eliminant les entrades d'una setmana aproximadament. I jo tant tranquil que les havia recuperat totes... fffffffffffffff.... inocent de mi....
No m'envolico més, ja está tot arreclat:



He afegit (altre cop XDDD ) els links d'uns llibrejocs:

Los Acolitos de Guland













Traición













Maelstrom














Rera els tres hi trobem al meu admirat Juan Pablo Fernández del Río, en los dos primers com autor i en el tercer com traductor, i en tots ells com maquetador.
Maelstrom no es propiament d'Aquelarre però segons el propi Juan Pablo l'ambientació es prou semblant com per fer-li un lloc entre elles.


També he rectificat i afegit a les llistes les aventures escrites per Juan Pablo i que podem trobar al seu blog (al igual que els librejocs)

Condenación
Trotaconventos
Regnum Cordubae

Això m'obliga a fer una repassada sense precedents de tot el material del blog... vaia badada la meva...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada