dijous, 28 d’agost del 2014

Nivel 9

L'editorial actual d'Aquelarre, en la seva 3º ed., NOSOLOROL, va sorprendre a més d'un amb l'anunci que editaría una revista dedicada en exclusiva al rol en la que hi podriem trobar avuentures, escenaris, ambientacions, ajudes de joc, avançaments de jocs i entrevistes d'ambit roler. No hem d'oblidar que aquesta editorial va començar amb una revista de rol digital. En l'escrit de presentació del propi Manuel J Suerio en el primer número deixa molt clara la linea que volen serguir: "Una revista centrada en nuestros juegos, pero con cabida para material genrico y sistemas libres".


Sota el nom de Nivel 9, Nosolorol ens porta de la ma del grup creatiu Colectivo 9, amb Juan Sixto com a cap visible del projecte, que es planteja de la seguent forma:

Publicació bimestral
64 pág amb interior i portada a color

A continuació us deixaré un petit resum dels dos primers números ja publicats (extret de la web de l'editorial)

Numero 1
Dos aventuras completas (una para Dreamraiders y otra para Hitos); una ambientación de ciencia ficción para NSd20; una entrevista a Jim Butcher y dos avances de juego (Dresden Files y Reflejo); varias ayudas de juego para Fragmentos, Aquelarre, NSd20, Hitos, El Reino de la Sombra y Eyes Only y dos nuevos escenarios (El Reino de la Sombra y La Mirada del Centinela). Con la colaboración de Ricard Ibáñez (Aquelarre), Ismael Díaz Sacaluga (Dreamraiders) y Jordi Martín (Reflejo), sin olvidar la tira cómica de Andrés Palomino (Crónicas PSN



Número 2 
Cinco aventuras (una para Aquelarre, dos para Fragmentos, una para Eyes Only y otra para El Reino de la Sombra), una ambientación para La Mirada del Centinela y la segunda parte de la ambientación de ciencia ficción para NSd20, REACT 2.3, una entrevista a Luis Royo y Rómulo Royo y un avance de juego (Plenilunio), tres ayudas de juego (una para El Reino de la Sombra, otra para Pequeños Detectives de Monstruos y una ayuda sobre la música en la mesa de juego) y un minijuego completo: La Mitad Oscura. Con la colaboración de Álvaro Corcín y Patricia de Blas, los autores de Pequeños Detectives de Monstruos, y una nueva tira cómica de Andrés Palomino (Crónicas PSN).

Dit aixó, us he fet aquest post ja que en els dos números hi podeu trobar material per al nostre joc de rol demoniac medieval favorit, Aquelarre.
En una propera entrada us parlaré de l'aventura publicada al número 2. Dominus Malus.alus.

;)

Una salutació des de Girona

Albert Tarrés



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada