dissabte, 22 de desembre del 2012

Concurs de la DP

El passat dia 15, el jurat del concurs de mòduls per Aquelarre que va organitzar la Dramatis Personae, el fanzine electrónic dedicat en exclusiva al nostre joc demoniaco-medieval preferit, va arribar a un veredicte. No sense dificultats, haid d'afegir.

Com ja vaig anunciar en el seu dia, he format part d'aquest jurat, i haid de dir-vos una cosa al respecte, i es que , mira que he arribat a llegir aventures i mòduls per Aquelarre, i no m'en considero pas un expert, però si que tinc clar quan m'agrada o quan no m'agrada una cosa. Doncs en aquest concus m'he trobat que m'ha resultat realment díficil donar els meus vots, (i certament, en Jordi en pot donar fer d'això) ja que em vaig trobar en la desagradable situació de sacrificar unes aventures en pro d'altres tenint en compte que varies d'elles tenien aspectes que m'agradaben.

Finalmente el guanyador ha estat

  • Juan Pablo Fernández del Río amb la seva aventura: Apocalypsis. 


Han quedat finalistes, amb la mateixa quantitat de vots els següents:
  • Jose Antonio Neto Santizo amb l'aventura: Rincón Malillo
  • Carlos Henández Lusarreta amb l'aventura: Cornago

Al veure la qualitat de les aventures finalistes, els del Jurat vam acordad apoiar de manera conjunta la petició a Nosolorol que publiqués les tres aventures, tant la guanyadora com les dues finalistes i l'editorial ha accedit a fer-ho. Amb aquesta decisió crec que tots els aficionats en sortim guanyat.


A nivell persona, em queda dir que vaig allargar l'entrega dels meus vots al trobar-me amb el fet que havia de dedicir quines aventures sacrificar en la meva tria final. El millor de tot es que finalment les acabarem podent disfutar totes elles.


Des de Dramatis Personae, en Jordi va afegir aquesta nota final:
"Ha sido una elección muy difícil ya que se han presentado módulos de gran calidad. En Enero o Febrero, se publicará un Especial DP con las aventuras participantes en el Concurso .
Muchas gracias a todos los que nos han enviado las aventuras y os esperamos el año que viene, en el III Concurso de Módulos de DP."
Dit tot això, la meva enhorabona al guanyador i als finalistes, i moltes gràcies a tots els participants per possar-ho tan complicat.

Una salutació desde Girona

Albert Tarrés

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada