diumenge, 4 de novembre del 2012

El Combat amb armadura

En Aquelarre com en la majoria de jocs d'ambientació medieval, sigui realista o fantàstica, normalment hi trobem molts elements comuns, i precisament un d'ells son les armadures de plaques, arnés o com molts la coneixen per altres jocs la "full plate armor".

Li diem com li diem, moltes son les vegades que m'he hagut de sentir que si això que dius no es pot fer, que si caus d'esquena no et pots aixecar... etc etc et.


Precisament en una d'aquestes xerradetes, va i un del grup i s'aixeca i diu que recorda un video sobre armadures.... i em possa això:



A veure qui em discuteix ara les coses? jajajaja

Espero que us resulti tan revelador com a algun que jo em conec. Un cop vist el video, a veure si algun s'adona d'una petiteta trampa que fan per ser una miqueta més àgils respecte als lluitadors reals de l'època....accepteu el repte?


EDITAT:

Aquells que us hagiu mirat la magnífica adaptació del Flos Duellatorum de Juan Pablo Fernández del Río    hi reconeixereu algunes de les seves maniobres de combat escenificades en aquest video.


Una salutació desde Girona

Albert Tarrés

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada