dijous, 4 d’octubre del 2012

Concurs de móduls per Aquelarre

Avui us porto una noticia de la que en formo part. Us faig saber que ja ha començat el:

 2º Concurs de Móduls de Dramatis Personae

Resulta que en aquesta edició se m'ha invitat a formar part del jurat d'aquesta segona edició del concurs, que compta amb el suport de l'editorial NSR otorgant la publicació en papel i en pdf amb els seus drets d'autor i demés a qui el guanyi...no està gens malament, oi? I com que jo soc dels que está plenament convencut que tot aquell roler que escriu, en un momento o un altre, li agradaría veure's publicat.
 El jurat estará format per Jordi Calvo(Director de DP),  Antonio Polo(autor de la 3º edició del juego), Sergio Miguel Vergara Egido (Membre de l'editorial actual del joc, Nosolorol) i jo mateix, Albert Tarrés (autor del blog que estas visitant, Akelarredvanced).

Sentiments contrapossats em venen al cap amb tot això, em fa molta il.lusió/respecte forma part d'aquest jurat i a la vegada em fa algo de pena no poder-m'hi presentar... pero em pot més se part del jurat.


Ara us deixo els links a les bases, veureu que son ràpides de llegir (cosa que es d'agrair... oi?) i han quedat molt clares, tot i això, s'ha previst com resoldre els dubtes a les mateixes bases..


O sigui que per la meva part, ANIMEU-VOS A PARTICIPAR I MOLTA SORT!!!!!!


i

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada